yanlışlıkla bu renk aldım resimdekinden daha koyu ama güzel çok beğendim. Özellikle kargo paketi ürün zarar görmesin diye oldukça özenliydi.
Çok çok beğendik. Aşırı güzel ve kaliteli. Tavsiye ederim
İnternetten alıp da hem kurulum hem kullanım anlamında inanılmaz kaliteli çıkan tek mobilya olabilir. Kurulum noktaları belirliydi, hiç yormadı. Kalite olarak da gayet iyi diyebilirim. Kesinlikle tavsiye ederim.
Çok beğendim sadece çekmecenin bölmesi çatlaktı irtibata geçtim o parçayı değil hepsini yeniden gönderdiler teşekkür ederim böyle bir firma zor bulunur
Çok güzel bir paketleme ile geldi , kırık veya hasarlı bir parça yoktu . Her parçayı ve her vidayı nereye takacağınızı tek tek gösteren bir kitapçıkla geldiği için kurulumu da çok basitti teşekkür ederim .



















































